Jest nam niezmiernie miło poinformować o umowie sponsoringowej pomiędzy firmą forBET Zakłady Bukmacherskie a klubem Hutnik Warszawa.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało nam się doprowadzić do współpracy między naszymi partnerami biznesowymi - mówi prezes Warsaw Sports Group, Artur Bochenek.
Na mocy podpisanej umowy forBET został sponsorem głównym IV-ligowej drużyny piłkarskiej "Dumy Bielan". Współpraca potrwa co najmniej do 30 czerwca 2020 roku, z opcją przedłużenia jej o kolejne sezony. Logotyp forBET pojawi się na koszulkach graczy Hutnika, a strony będą przeprowadzać wspólne akcje marketingowe na stadionie i działania komunikacyjne na stronie internetowej Hutnika oraz w klubowych social-mediach. Wdrożony zostanie również program partnerski forBET skierowany do kibiców Hutnika.
- Pozyskaliśmy solidnego partnera o dużej renomie i ugruntowanej pozycji rynkowej. Jestem przekonany, że nawiązana współpraca umożliwi nam osiągnięcie założonych celów sportowych i organizacyjnych na ten sezon i będzie początkiem dłuższego partnerstwa. Mamy ambitne plany dotyczące klubu. Chcemy rozwijać wielki Hutnik, a wraz z nim zakres naszej kooperacji z firmą forBET - mówi Maciej Purchała, prezes Hutnika Warszawa. - Cieszymy się, że możemy wspólnie pracować na rzecz rozwoju Hutnika Warszawa. To klub z ponad 60-letnią tradycją, który na stałe wpisał się w krajobraz stołecznej piłki nożnej, dostarczając kibicom niezapomnianych wrażeń. Dziś „Duma Bielan” powoli odbudowuje swoją dawną świetność, stając się rzadkim przykładem modelowej współpracy z władzami samorządowymi, kibicami oraz lokalnym biznesem. Cieszymy się, że możemy być częścią wielkiej bielańskiej rodziny, wspomagając klub oraz dostarczając jej fanom możliwość rozrywki - stwierdził Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu w forBET.
Umowa pomiędzy Hutnikiem a firmą forBET to pierwszy duży efekt współpracy "Dumy Bielan" z agencją Warsaw Sports Group. - Tak jak od początku zapowiadaliśmy wspieramy Hutnik w pozyskiwaniu sponsorów i partnerów biznesowych, a także przy realizacji działań marketingowych i wizerunkowych - podsumowuje Artur Bochenek.