Agencja Warsaw Sports Group rozpoczyna prace na rzecz Hutnika Warszawa. W ramach podpisanej umowy o współpracy WSG wesprze Hutnik w obszarach marketingu, sponsoringu i public relations.
- Ideą, jaka przyświeca zespołowi WSG, jest rozwój warszawskiego sportu. Hutnik to symbol Bielan, a naszym celem jest wsparcie go w obszarach, w których praca WSG może być wartością dodaną dla klubu - mówi Artur Bochenek, prezes Warsaw Sports Group.
Obie strony zamierzają wspólnie rozwijać projekty sportowe i wizerunkowe, a także współdziałać na płaszczyźnie marketingowej. - Hutnik to klub wielosekcyjny, z którym utożsamia się lokalnie, na Bielanach, bardzo wielu ludzi. Warto wykorzystać i zwiększyć potencjał, który w Hutniku drzemie. Jesteśmy przekonani, że ten potencjał jest dużo większy niż można by sądzić, oceniając go jedynie przez pryzmat klasy rozgrywkowej, w której obecnie występują piłkarze z Bielan - mówi Bochenek.
WSG od dawna aktywnie działa przy odbudowie i rozwoju sekcji sportowych w Warszawie, wiedząc jak ważne jest to dla społeczności lokalnych. - Sam pochodzę z Bielan i doskonale zdaję sobie sprawę, jak wyjątkowa więź łączy mieszkańców tej dzielnicy z Hutnikiem. Dla bielańskiej społeczności Hutnik to często centralny punkt w dzielnicy. To na Hutniku nawiązują się przyjaźnie na całe życie, na tych obiektach bielańska młodzież stawia pierwsze sportowe kroki – wylicza Bochenek.
- Chcielibyśmy pozyskać dla Hutnika partnerów biznesowych i takich, którzy będą od strony merytorycznej wspierać rozwój wielosekcyjnego klubu. Jako WSG będziemy aktywnie pracować nad tym, by marka Hutnika była widoczna wśród całej warszawskiej społeczności - kończy Bochenek.
- Współpraca z Warsaw Sports Group jest kolejnym etapem budowy drugiej sportowej siły w Warszawie. Poprzez współpracę z WSG chcemy wyznaczać nowe standardy zarządzania w sporcie. Jesteśmy przekonani, że wiele możemy razem zdziałać – podsumowuje prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.