Firma WebReklama została oficjalnym partnerem WSG w obszarze szeroko pojętego marketingu internetowego oraz współuczestnictwa w nowych projektach, dotyczących świadczenia usług sprzedaży naszych produktów online.
Celem tej współpracy jest wsparcie w budowie internetowej platformy sprzedażowej, a także udostępnianie nowoczesnej infrastruktury hostingowej.
- Obecna sytuacja nie tylko w Polsce, ale na całym świecie zmienia wszystko wokół nas w tempie, którego nikt się chyba nigdy nie spodziewał. Jest duża szansa, że większość znanych nam form świadczenia usług, wróci i będzie funkcjonować dalej. Jednak rynek nigdy nie będzie już taki sam. Czas kryzysu Warsaw Sports Group wykorzystuje na kreatywną pracę i planowanie przyszłości. Jednym z efektów naszych działań jest podjęcie stałej współpracy z Partnerami posiadającymi ugruntowaną pozycję na rynku.
WebReklama już od 10 lat wspiera działania naszej Fundacji. Jako sponsor uczestniczyła w organizacji wielu imprez sportowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Teraz nadszedł czas zacieśnienia naszej współpracy. Będziemy wspólne tworzyć nowe projekty, na miarę nowych czasów - mówi prezes WSG Artur Bochenek.
- Historia współpracy WebReklamy z WSG jest bardzo długa. Rozpoczęła się w 2010 roku. Zarówno Fundacja, jak i WebReklama, kierują się takimi samymi wartościami, jak pomoc i gra fair-play. Takie podejście, pomimo działalności prowadzonej w różnych obszarach, scementowało naszą współpracę i spowodowało, że wspólnie uczestniczymy w wielu przedsięwzięciach na zasadzie uzupełniania się. W czasach epidemii, która okazała się ciężka dla wielu podmiotów, WebReklama zamierza wspomóc Fundację, dostarczając rozwiązania, które pozwolą na prowadzenie swojej działalności on-line - powiedział Marek Goplański, właściciel firmy Webreklama.
WebReklama jest producentem oprogramowania Web-CMS i Web-eCommerce do zarządzania treścią na stronach internetowych. Jest również software housem, zajmującym się tworzeniem dedykowanych rozwiązań informatycznych.
Ostatnia sytuacja epidemiologiczna i nowe potrzeby rynku spowodowały, że WebReklama stworzyła oprogramowanie Web-Marketplace. Jest to platforma handlowa, która pozwala dużym centrom handlowym, bazarom, targowiskom na przeniesienie sprzedaży tradycyjnej do internetu.
W ostatnich dniach WebReklama miała okazję w ekspresowym tempie zrealizować projekt dla Hali Gwardii. Przekształciła kultowy ekologiczny bazar, który z powodu koronawirusa nie mógł funkcjonować w dotychczasowej formie, w platformę internetową do bezpiecznego robienia zakupów.
Zapraszamy na stronę internetową naszego partnera - WebReklama.pl